Sunt consultant educațional, consilier pentru dezvoltare personală, facilitator pentru învățare permanentă (da, toate au legătură cu educația, cum altfel?).
Am o formare de 4 ani în analiza tranzacțională la Yorkshire Training Center. Din analiza tranzacțională (care deși pare ceva contabil, e o teorie explicativă a personalităţii) am preluat modele și tehnici de comunicare, metode de prevenire și gestionare a violenței, am învățat despre jocurile psihologice și triunghiuri dramatice. A fost momentul meu de cotitură, în care am trecut de la rolul de profesor la a fi trainer și consultant educațional cu practică privată. Cred că e important de spus că sunt (și) învățătoare - cu drept de predare în două alternative educaționale – Waldorf și Step by Step. Așa reușesc să rămân ancorată în realitatea școlii românești.
Înțeleg fiecare poziție – a părintelui care își dorește un firesc al școlii care pare mai degrabă un lux în România, a profesorului de multe ori golit de resurse, pentru că prea multe i se cer tot lui și a copilului, care ar vrea să fie înțeles, acceptat – să fie școala și despre el, nu numai despre examene și programă.